Levering & Verzending

Mocht je een vraag hebben over onze levering en verzending. Lees dan eerst onderstaande tekst over levering, verzending en ophalen door. Wij proberen hier onze informatie zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Mocht je na het lezen nog een vraag hebben. Dan horen we dat uiteraard graag.

Levering

Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Artikelen worden met de hand op bestelling gemaakt en daarom hanteren wij een levertijd dat kan verschillen per product. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van de bestelling iets langer duren.
Op de productpagina onder het tabje “extra informatie” staat een indicatie van de levertijd*. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De bestellingen worden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag verwerkt.

Verzending

Nederland:
€ 2,50 voor enveloppenpost
€ 4,50 voor bestellingen die door de brievenbus passen (dit is met track&tracé code)
€ 6,95 voor pakkettenpost (t/m 10 kg)

België:
€ 5,50 voor enveloppenpost
€ 10,75 voor pakkettenpost

Duitsland:
€ 5,50 voor enveloppenpost
€ 10,75 voor pakkettenpost

Andere landen
Andere landen die vallen onder Europa 1 en 2 vast tarief € 19,95, Europa 3 vast tarief € 22,80.
Staat jouw land er niet tussen neem dan hiervoor contact met ons op en wij zullen de verzendkosten dan voor je opzoeken.

De levering verloopt via MyParcel en PostNL.
Na afgifte van het pakket op het postkantoor zal de aflevering in Nederland over het algemeen de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaats vinden.
Helaas kunnen wij het moment van afleveren niet garanderen.
Pakketten worden doorgaans minimaal 3x in de week door ons verzonden.

Pakketten en brievenbusdoosjes worden verzonden met een track&tracé code. Deze code ontvang je op het moment als de pakketten op het sorteercentrum zijn aangekomen.
Voor het berekenen van de verzendkosten hanteren we de gewichten en afmetingen van PostNL. MyParcel hanteert dezelfde gewichten en afmetingen.
Pakketten worden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag verzonden. 

Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen op een postNL punt. Geef dan als verzendadres het adres van het PostNL punt op. Je hebt dan een week de tijd om je pakket af te halen. Heb je na een week je pakket niet afgehaald dan wordt deze naar ons retour gezonden. De verzendkosten van het opnieuw toesturen zullen wij doorberekenen. 

Ophalen

Het ophalen van je bestelling is uiteraard ook mogelijk. Hiervoor hanteren we de volgende tijden:
Ma: 18:00 – 18:30
Do: 18:00 – 18:30
Za: 09:00 – 9:30
Maar maak vooraf even een afspraak en wacht op een bevestiging van onze zijde. Zodat je zeker weet dat je niet voor niets komt. Kun je niet op één van de bovenstaande tijden, dan maken we een afspraak voor een ander geschikt moment.
Let op: tijden kunnen in vakantieperiodes, met feestdagen en in de toekomst wijzigen. We behouden het recht om een ophaalmoment te annuleren. 

Je kunt bij afhalen contant of per pin betalen.
Wil je liever pinnen? Geef dit vooraf bij het maken van een afspraak even aan. Dan zorgen wij ervoor dat het pinapparaat op dat moment klaar ligt!

Het antwoord op jouw vraag nog niet gevonden? Kijk ook eens op onze “veel gestelde vragen” pagina.

* Levertijden zijn aangegeven in werkdagen, excl. de verzendtijd.
** aangegeven werkdagen zijn excl. feestdagen en vakantiedagen.

Alle genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en tikfouten.