Levering & Verzending

Mocht je een vraag hebben over onze levering en verzending. Lees dan eerst onderstaande tekst over levering, verzending en ophalen door. Wij proberen hier onze informatie zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Mocht je na het lezen nog een vraag hebben. Dan horen we dat uiteraard graag.

Levering

Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Artikelen worden met de hand op bestelling gemaakt en daarom hanteren wij een verwerkingstijd dat kan verschillen per product. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van de bestelling iets langer duren.
Op de product pagina onder het tabje “extra informatie” staat een indicatie van de verwerkingstijd*. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze verwekingstijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bestellingen worden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagochtend verwerkt. Bestel je op dinsdag na 15 uur, dan wordt de bestelling vanaf donderdag in behandeling genomen. Bestel je op vrijdag na 12 uur dan wordt de bestelling vanaf maandag in behandeling genomen. 

Spoedbestelling: (alleen in overleg)

Wil je een spoedbestelling plaatsen, neem dan vooraf even contact met ons op voor de mogelijkheden!! Vaak is er wel iets te regelen en zullen wij ook ons best hiervoor doen. Plaats je de bestelling zonder vooraf contact dan zullen we de bestelling standaard verwerken en dan zal de standaard aangegeven verwerkingstijd gelden. Het kan dan dus voorkomen dat wij de bestelling te laat onder ogen zien. 
Voor het maken van een spoedbestelling kunnen wij mogelijk een meerprijs vragen. 

Verzending

Verzend- en verpakkingskosten
Nederland
:
€ 4,95 PostNL brievenbuspost
€ 7,15 PostNL pakket (max 23 kilo en max afmeting < 50 dm3*)
Een indicatie van de verzendkosten is direct zichtbaar in het winkelmandje. 

België:
€ 10,95 Post.NL pakket (max 23 kilo en max afmeting < 50 dm3*)

* voor pakketten zwaarder en groter rekenen we een meerprijs

Andere landen
Wil je je pakket verzonden hebben naar een ander land dan genoemd? Stuur ons even een mailtje en wij zullen de verzendkosten dan voor je opzoeken.

De levering verloopt via PostNL.
Na afgifte van het pakket zal de aflevering in Nederland over het algemeen de eerstvolgende werkdag plaats vinden. Aflevering naar België is in het algemeen binnen 2 werkdagen. 
Helaas kunnen wij het moment van afleveren niet garanderen. Houdt er rekening mee dat in drukke periodes ook de post een langere levertijd kan hebben voordat een pakket wordt bezorgt. We zullen dan ook niet toezeggen wanneer een daadwerkelijk pakket geleverd wordt.
In extreem drukke periodes kan het zijn dat wij voor een andere verzender kiezen dan is gekozen tijdens het bestelproces of hier staat aangegeven. 

Pakketten en brievenbusdoosjes worden verzonden met een track&tracé code. Deze code wordt aangemaakt op het moment dat wij een verzendlabel aanmaken. Dit is nog niet het moment van verzenden. De track & tracé code is pas actueel te volgen vanaf het moment als het pakket op het sorteercentrum is aangekomen.
Voor het berekenen van de verzendkosten hanteren we de gewichten en afmetingen PostNL.
Pakketten brengen we minimaal 2x in de week naar het PostNL servicepunt. (meestal zal dit op dinsdag en vrijdag zijn)

Ben je de eerste aflever poging niet thuis dan gaat je pakket automatisch naar een pick-up punt. Je hebt dan één week de tijd om je pakket daar op te halen.
Vanaf 1 juli 2021 ontvang je geen “gemist” briefje van de postbode meer in de bus. Controleer dus met regelmaat de track & tracé voor de actuele bezorgstatus van je pakket. 

Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen op een pick-up punt. Geef dan als verzendadres het adres van het pick-up punt op. Je hebt dan één week de tijd om je pakket af te halen. Heb je na een week je pakket niet afgehaald dan wordt deze naar ons retour gezonden. De verzendkosten van het opnieuw toesturen zullen wij doorberekenen. 
Geen track & tracé mail ontvangen? Controleer dan even je spambox! 
Let op! Je ontvang de track&tracé mail op het moment dat wij een verzendlabel aanmaken, dit is nog niet het werkelijke verzendmoment. Pakketten worden doorgaans op dinsdag en vrijdag verzonden.

Voor schade als gevolg van fouten of onvolkomenheden in het opgegeven bezorgadres is Creatief en Kado niet aansprakelijk en zal er geen sprake zijn van vervanging van het product of retourneren van de betaling.


Ophalen***

Het ophalen van je bestelling is uiteraard ook mogelijk.
MA: 18:00 – 18:30
DO: 18:00 – 18:30
Vrij: 08:45 – 09:00 uur (niet in schoolvakanties regio midden)
Zodra je bestelling klaar staat ontvang je een mail zodat we een ophaalmoment kunnen plannen.
Je kunt bij afhalen vooraf via de webshop, contant, per betaalverzoek of per pin betalen.
Wil je liever pinnen? Geef dit vooraf bij het maken van een afspraak even aan. Dan zorgen wij ervoor dat het pinapparaat op dat moment klaar ligt! Wil je per betaalverzoek betalen, geef dit tijdens het bestelproces aan. 

Bezorgen***

Indien gewenst kunnen we jouw bestelling bezorgen* 
€ 2,50
Alleen op afspraak in Ruurlo bebouwde kom. 

 

Het antwoord op jouw vraag nog niet gevonden? Kijk ook eens op onze “veel gestelde vragen” pagina.

* De verwerkingstijd is een indicatie en aangegeven in werkdagen (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagochtend worden er bestellingen verwerkt), excl. de verzendtijd.
** aangegeven werkdagen zijn excl. feestdagen, vrije dagen en vakantiedagen.
*** tijden kunnen in vakantieperiodes, met feestdagen en in de toekomst wijzigen. We behouden het recht om een ophaalmoment of bezorgmoment te annuleren.

Alle genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en tikfouten.