Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen?

Je bestelt één of meerdere producten door deze aan de winkelwagen toe te voegen. Daarna doorloop je de volgende 3 stappen om je bestelling definitief te maken:
Stap 1: Ga naar de winkelwagen en controleer de inhoud hiervan. Druk vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
Stap 2: Op deze pagina vul je je gegevens in, velden met een * moet je verplicht invullen, kies daarna de gewenste afleveroptie en de betaalmethode. Je krijgt nogmaals te zien wat je besteld hebt. Controleer of alles klopt. Klopt alles, bevestig dan je bestelling.
Stap 3: Je krijgt automatisch een e-mail ter bevestiging. Je wordt tevens per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je tot 2 uur na het bestellen nog een wijziging doorgeven. Geef wijzigingen altijd door als antwoord op jouw ontvangen bestelbevestiging. Op deze manier kunnen wij deze koppelen aan de goede bestelling. De wijziging zal per mail bevestigd worden, alleen dan is een wijziging pas definitief. Zodra de bestelling in behandeling is kan er geen wijziging meer worden doorgegeven.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je tot 2 uur na het bestellen de bestelling annuleren. Geef dit altijd door als antwoord op jouw ontvangen bestelbevestiging. Op deze manier kunnen wij deze koppelen aan de goede bestelling. De wijziging zal per mail bevestigd worden, alleen dan is een wijziging pas definitief. Zodra de bestelling in behandeling is genomen of aangemeld voor verzenden kan deze niet meer worden geannuleerd.
Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door een computer- of magazijnfout een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is. Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spambox terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Wat is de verwerkingstijd?
Een indicatie van de verwerkingstijd staat bij de producten vermeld. De opgegeven tijd is een indicatie.
De categorie “meteen leverbaar” wordt verzonden binnen 1-3 werkdagen. Een deel van het assortiment worden specifiek op verzoek en naar wens gemaakt. Indien het artikel op voorraad is dan bedraagt de verwerkingstijd na akkoord van getoonde ontwerp en ontvangst betaling, ongeveer 2 á 7 werkdagen, tenzij anders aangegeven of in overleg. Bestel je op woensdag na 12 uur dan wordt je bestelling vanaf donderdag in behandeling genomen, bestel je donderdag na 16:00 uur dan wordt je bestelling vanaf maandag in behandeling genomen. Bij bestellingen die niet op voorraad zijn, zal de levertijd in overleg geschieden. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn, dan zullen we je zo snel mogelijk per mail informeren.
Kan ik nog wat aan mijn bestelling toevoegen?
Ja dat kan. Plaats een dan een nieuwe bestelling, bij verzendopties kies je dan voor de optie “toevoegen aan bestaande bestelling”. Noteer aan het eind van het bestelproces het ordernummer van je eerste bestelling, zodat we de nieuwe bestelling aan de goede order kunnen toevoegen. Dit alleen mogelijk zolang de eerste bestelling nog in gehandeling is. Zodra een bestelling is aangemeld voor verzenden of al is verzonden is deze optie niet meer mogelijk. Zorg dat je de extra bestelling voor 14:00 uur plaatst zodat we deze order nog op tijd kunnen verwerken. Geef naderhand per mail of app even aan dat je een extra bestelling hebt geplaatst!!
Ik heb een gewenste voorkeurskleur opgegeven, maar een andere kleur ontvangen!
Heb je tijdens het bestellen een tekstvak “gewenste kleur” mogen invullen dan is het idd mogelijk dat we niet de gewenste kleur hebben kunnen leveren. Hiervan hebben we niet alle kleuren standaard op voorraad of zijn wij ook afhankelijk van wat wij krijgen aangeleverd. (Dit staat in de artikelomschrijving aangegeven). Bij deze producten kan er per bestelling één gewenste kleur (voor de jarige) worden opgegeven, is de kleur niet op voorraad dan zullen wij in dit geval een andere beschikbare kleur kiezen. De overige aantallen worden gemixt geleverd.
Traktaties worden in gemixte kleuren geleverd. Per bestelling kan er één gewenste kleur voor de jarige worden opgegeven, overige aantallen worden geleverd in gemixte kleuren.
Heb je dmv een keuzemenu een kleur kunnen kiezen dan kunnen we (meestal) deze kleur wel leveren. 
Wil je zeker zijn van een bepaalde kleur, neem dan vooraf contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden. Soms kunnen we een gewenste kleur speciaal voor je bestellen, hiervoor is vaak wel een minimum bestelaantal van toepassing.
Kan ik de kleuren en lettertypes bekijken?
Ja zeker, we speciaal een pagina op de site staan met de verschillende kleuren folies en een lettertype keuze kaart.
Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een product tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om van ons automatisch een berichtje te krijgen zodra het artikel weer op voorraad is.

 


Hoe kan ik betalen?

Bij Creatief en Kado kan je uit de volgende betaalmethodes kiezen:

iDEAL
Bij Creatief en Kado kan je betalen met iDEAL. Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft daarvoor geen account aan te maken. LET OP: Volg alle stappen in iDEAL tot je weer terugkomt in onze webshop. Doe je dit niet, ontvangt ons systeem geen bevestiging van de betaling en loopt je bestelling onnodig vertraging op.
Bancontant
Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Bancontact. Hiermee kun je veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten je online aankopen afrekenen. Met een Belgische betaalkaart kun je direct gebruik maken van deze betaalmethode, zonder dat je daarvoor een account hoeft aan te maken. Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken
Paypal
Online betalen met PayPal: Makkelijk, veilig en snel! Je kunt je account eenvoudig aan je creditcard of bankrekening koppelen. De kosten van Paypal worden aan je doorgerekend.
Om gebruik te kunnen maken van Paypal is er een orderbedrag van minimaal € 15,- vereist.
Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden ik je de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan. De kosten van Klarna worden aan je doorgerekend.
Om gebruik te kunnen maken van Klarna achteraf betalen is er een orderbedrag van minimaal € 15,- vereist.
Klarna achteraf betalen is niet mogelijk voor bestellingen met gepersonaliseerde artikelen of op maat gemaakte artikelen. Hiervoor vragen we een aanbetaling van minimaal 50%.
Bankoverschrijving
Bij gebruik van deze betaalmethode gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling bij ons ontvangen is. Het duurt circa 1 á 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de verwerkingstijden die op dat moment op de site vermeldt staan. Je kan het totaalbedrag over maken op:

  • IBAN: NL61 KNAB 0256 8824 52
  • BIC: KNABNL2H

ter name van Creatief en Kado te Ruurlo ovv je ordernummer. Zonder vermelding van je ordernummer kunnen wij mogelijk je betaling niet aan een bestelling koppelen. 
Is de betaling binnen 2 dagen niet ontvangen dan word de order automatisch geannuleerd.

Tikkie / Betaalverzoek
Bij gebruik van deze betaalmethode gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling bij ons ontvangen is. Kosten hiervoor worden doorberekend.
Is de betaling binnen de eerste betaaltermijn niet ontvangen dan word de order automatisch geannuleerd.
Betalen bij afhalen
Zodra de bestelling voor je klaar staat wordt je hierover geïnformeerd.
Contant betalen: Je kan je bestelling ook ophalen (alleen op afspraak) en contant betalen bij Creatief en Kado. Je kan dit aangeven tijdens het bestelproces.
Pinnen: Pinnen is een snelle, veilige en eenvoudige manier van betalen. Deze mogelijkheid bieden wij aan bij het afhalen en tijdens beurzen/markten. Je kunt pinnen met één van de volgende passen: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, V Pay, Visa Electron, JCB en China Union Pay.
Afhalen op afspraak in Ruurlo Gelderland, bestelling wordt bij deze betaaloptie dus niet verzonden!!

Geef van te voren aan dat je wilt pinnen, dan zorgen wij ervoor dat het pinapparaat klaar staat.
Let op! bij deze betaalmethode ontvang je geen automatische bestelbevestiging.
Op rekening voor scholen, bedrijven of instellingen
Voor bedrijven, instellingen of scholen is het mogelijk om op rekening te betalen. Als betalingstermijn hanteren wij dan 14 dagen. Vermeld in het opmerkingenveld de naam van het bedrijf, instelling of school en het klantnummer. Kies vervolgens voor overboeking per bank. En je ontvangt de factuur per mail, deze kan je binnen 14 dagen betalen.

Wil jij ook op rekening betalen? Neem dan eerst contact met ons op.
Voor gepersonaliseerde artikelen vragen wij een aanbetaling van 50%.

*drukfouten en prijswijzigingen voorbehouden