Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen?

Je bestelt één of meerdere producten door deze aan de winkelwagen toe te voegen. Daarna doorloop je de volgende 3 stappen om je bestelling definitief te maken:
Stap 1: Ga naar de winkelwagen en controleer de inhoud hiervan. Druk vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
Stap 2: Op deze pagina vul je je gegevens in, velden met een * moet je verplicht invullen, kies daarna de gewenste afleveroptie en de betaalmethode. Je krijgt nogmaals te zien wat je besteld hebt. Controleer of alles klopt. Klopt alles, bevestig dan je bestelling.
Stap 3: Je krijgt automatisch een e-mail ter bevestiging. Je wordt tevens per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je tot 24 uur na het bestellen nog een wijziging doorgeven. Geef wijzigingen altijd door als antwoord op jouw ontvangen bestelbevestiging. Op deze manier kunnen wij deze koppelen aan de goede bestelling. Zodra de bestelling in behandeling is kan er geen wijziging meer worden doorgegeven.
Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door een computer- of magazijnfout een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is. Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spambox terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een product tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om van ons automatisch een berichtje te krijgen zodra het artikel weer op voorraad is.

Hoe kan ik betalen?

Bij Creatief en Kado kan je uit de volgende betaalmethodes kiezen:

iDEAL
Bij Creatief en Kado kan je betalen met iDEAL. Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft daarvoor geen account aan te maken. LET OP: Volg alle stappen in iDEAL tot je weer terugkomt in onze webshop. Doe je dit niet, ontvangt ons systeem geen bevestiging van de betaling en loopt je bestelling onnodig vertraging op.
Bancontant
Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Bancontact. Hiermee kun je veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten je online aankopen afrekenen. Met een Belgische betaalkaart kun je direct gebruik maken van deze betaalmethode, zonder dat je daarvoor een account hoeft aan te maken. Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken
Sofort Banking
Met Sofort banking kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk al je online aankopen afrekenen via je eigen online bankomgeving. Sofort banking is beschikbaar in 8 Europese landen. Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen.
Paypal
Online betalen met PayPal: Makkelijk, veilig en snel! Je kunt je account eenvoudig aan je creditcard of bankrekening koppelen. De kosten van Paypal worden aan je doorgerekend.
Achteraf betalen met Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden ik je de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan. De kosten van Klarna worden aan je doorgerekend.
Overboeking
Bij gebruik van deze betaalmethode gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling bij ons ontvangen is. Het duurt circa 1 á 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeldt staan. Je kan het totaalbedrag over maken op:

  • IBAN: NL61 KNAB 0256 8824 52
  • BIC: KNABNL2H

ter name van Creatief en Kado te Ruurlo onder vermelding van je bestelnummer.
Is de betaling na 3 dagen nog niet ontvangen dan word deze automatisch geannuleerd.

Betalen bij afhalen
Zodra de bestelling voor je klaar staat wordt je hierover geïnformeerd.
Contant betalen: Je kan je bestelling ook ophalen en contant betalen bij Creatief en Kado. Je kan dit aangeven tijdens het bestelproces.
Pinnen: Pinnen is een snelle, veilige en eenvoudige manier van betalen. Deze mogelijkheid bieden wij aan bij het afhalen en tijdens beurzen/markten. Je kunt pinnen met één van de volgende passen: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, V Pay, Visa Electron, JCB en China Union Pay.

Geef van te voren aan dat je wilt pinnen, dan zorgen wij ervoor dat het pinapparaat klaar staat.
Achteraf betalen voor scholen, bedrijven of instellingen
Voor bedrijven, instellingen of scholen is het mogelijk om op rekening te betalen. Als betalingstermijn hanteren wij dan 14 dagen. Vermeld in het opmerkingenveld de naam van het bedrijf, instelling of school en het klantnummer. Kies vervolgens voor overboeking per bank. En je ontvangt de factuur per mail, deze kan je binnen 14 dagen betalen.

Wil jij ook op rekening betalen? Neem dan eerst contact met ons op.
Voor gepersonaliseerde artikelen kunnen wij een aanbetaling van 50% vragen.