Verzendinformatie

Pakketten en brievenbusdoosjes worden verzonden met een track&tracé code. Deze code wordt aangemaakt op het moment dat wij een verzendlabel aanmaken. Dit is nog niet het moment van verzenden. De track & tracé code is pas actueel te volgen vanaf het moment dat deze door de vervoerder is gescand.
Pakketten worden minimaal 2x in de week verzonden, doorgaans zal dit op dinsdag en donderdag/vrijdag zijn*.

De levering verloopt via PostNL. 
Na afgifte van het pakket zal de aflevering in Nederland over het algemeen de eerstvolgende werkdag plaats vinden. Aflevering naar België is in het algemeen binnen 2 werkdagen.
Helaas kunnen wij het moment van afleveren niet garanderen. Houdt er rekening mee dat in drukke periodes ook de post een langere levertijd kan hebben voordat een pakket wordt bezorgt.
Controleer jouw track&tracé code voor de actuele informatie over jouw pakket.

Ben je niet thuis?
Dan wordt je pakket mogelijk bij de buren afgeleverd. Lukt dit niet dan gaat je pakket automatisch naar een pick-up punt. Vanaf 1 juli 2021 ontvang je geen “gemist” briefje van de postbode meer in de bus. Controleer dus met regelmaat de track & tracé voor de actuele bezorgstatus van je pakket. 
Je hebt dan een week de tijd om je pakket daar op te halen. Heb je na een week je pakket niet afgehaald dan wordt deze naar ons retour gezonden. De verzendkosten van het opnieuw toesturen zullen wij opnieuw doorberekenen.

* vakanties en feestdagen uitgesloten
In drukke periodes kunnen we mogelijk gebruik maken van een andere vervoerder dan hier staat aangegeven.
In drukke periodes worden er op maandag geen pakketten verzonden! Ervaring leert dat 90% van de pakketten van de maandagpartij vertraging van meerdere dagen ondervindt.